ECONOMIE POLITICA

Blog de comentarii si analize

* Telefon pentru „PÂRÂT” banca – 021.9615

Consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615 – la care pot suna pentru consiliere, consultanta sau sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit.

Totodata, Centrul National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in Domeniul Financiar – bancar ofera cetatenilor informatiile necesare cu privire la caracteristicile produselor financiare pe care acestia doresc sa le achizitioneze, pasii pe care trebuie sa ii urmeze in vederea solutionarii pe cale amiabila a disputelor ivite intre acestia si institutiile financiar-bancare si consultanta necesara rezolvarii problemelor existente, toate acestea cu titlu gratuit.

Centrul National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar – bancar este infiintat in cadrul unui proiect desfasurat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei.

(sursa: InfoCons)

Reclame

26 ianuarie 2014 - Posted by | COMUNICATE PRESA, ECONOMIE

Un comentariu »


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: